6. EWALUACJA

Wymagania

Podstawowe 1

Rozszerzające 2

Dopełniające 3

Wykraczające 4

Punkty

Właściwy dobór i przetwarzanie
informacji
Nieuporządkowane, ubogie
informacje
Częściowo uporządkowane
niepełne informacje
Ciekawe i pełne informacje,
uporządkowane i ciekawie przedstawione
Duża ilość ciekawie
przedstawionych i logicznie uporządkowanych informacji.
Ciekawostki
1-5
Przeprowadzenie lekcji Brak scenariusza, nieciekawie
przygotowana lekcja
Nieuporządkowany scenariusz,
lekcja mało ciekawa
Poprawny scenariusz, ciekawe
zaprezentowanie tematu lekcji, zainteresowanie klasy
przebiegiem zajęć
Bardzo dobrze przygotowany
scenariusz, ciekawa, pełna pomysłów lekcja, duże
zainteresowanie i zaktywizowanie klasy
1-10
Rozwiązanie zadań, przygotowanie
zestawów i kart do oceny koleżeńskiej
Błędnie rozwiązane zadania, zły
podział zadań ze względu na poziom trudności, źle
przygotowane karty do oceny koleżeńskiej
Nieliczne błędy w rozwiązaniach
zadań, błędy podczas dokonywania podziału zadań,
nieestetycznie przygotowane karty oceny koleżeńskiej
Poprawnie rozwiązane zadania,
dobrze przygotowane zestawy zadań dla uczniów,
estetycznie i poprawnie przygotowane karty do oceny
koleżeńskiej
Dobrze rozwiązane wszystkie
zadania, przygotowane wskazówki do rozwiązywania dla
uczniów z innych grup, zestawy dobrze zaplanowane i
estetycznie wykonane przemyślane i ciekawie
zaprojektowane karty do oceny koleżeńskiej
1-10
Przeprowadzenie dyskusji oraz
wykonanie i dobór materiałów
Materiały zebrane tylko z jednego
źródła, nieuporządkowane, brak planu dyskusji i
materiałów wspomagających dyskusję
Mało dokładnie zaprezentowane
materiały, brak logicznego ich uporządkowania mało
starannie wykonane materiały do dyskusji dyskusja
niezbyt interesująca
Poprawnie przygotowany plan
dyskusji, ciekawie i estetycznie wykonane materiały
wspomagające dyskusję, zainteresowanie całej klasy
tematem
Interesujący i dokładnie
przemyślany plan dyskusji ciekawe, wzbudzające
zainteresowanie materiały forma dyskusji aktywizująca
całą klasę
1-10
Przygotowanie prezentacji i mat.
multimedialnych lub graficznych
Uboga szata graficzna prezentacji,
brak animacji, źle przedstawiony temat - brak
najważniejszych treści mało ciekawa i nieestetycznie
wykonana forma przekazu związana z poszukiwaniem
alternatywnych źródeł energii
Prezentacja o mało dopracowanej
estetyce, niezbyt ciekawy dobór slajdów do
prezentowanego tematu, mało interesująca druga forma
prezentacji
Prezentacja dobrze zaplanowana i
wykonana, obejmująca cały temat, wzbudzająca widoczne
zainteresowanie klasy. Również ciekawie, pomysłowo i
estetycznie wykonane materiały zachęcające do
poszukiwania alternatywnych źródeł energii
Bardzo ciekawa, całościowo
ujmująca zagadnienie i wykorzystująca w bardzo dużym
stopniu możliwości programu PowerPoint prezentacja.
Wzbudzające zainteresowanie, ciekawie przygotowane
materiały zachęcające do poszukiwania alternatywnych
źródeł energii
1-10
Umiejętność pracy w grupie Brak współpracy w grupie i
koleżeńskiej atmosfery
Niezbyt duże zaangażowanie we
wspólną pracę, praca raczej indywidualna
Dobra organizacja pracy,
wystarczający nadzór lidera grupy twórcze pomysły
całego zespołu
Bardzo dobra organizacja wszystkich
prac, wspólna praca na rzecz całej grupy, koleżeńska
i serdeczna atmosfera
1-5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz